محدثه النبی محدثه النبی محدثه النبی محدثه النبی محدثه النبی محدثه النبی محدثه النبی محدثه النبی
ورود کاربران
رمز عبو را فراموش کرده ام
موتور جستجوي سايت
Google

جستجو در سايت

تقویم شمیم یار 93 پرطرفدار ترین تقویم مذهبی با پوشش اوقات شرعی کل جهان

نرم افزار تقویم شمیم یار به عنوان اولین تقویم کاملاً مذهبی دسکتاپی در فضای مجازی ، توسط انجمن گفتگوی دینی وابسته به مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی با محتوایی جامع و مفید طراحی و چند سالی است که به صورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.
 با استقبال گسترده و چشمگیر کاربران فضای مجازی، حدود 200 هزار نسخه از این تقویم زیبا و کارآمد در سال 91 و بیش از 320 هزار نسخه در سال 92 فقط از طریق سایت انجمن گفتگوی دینی دانلود گردیده است.
 همچنین اکثر سایت های بزرگ دانلود نرم افزار ، سایتهای مهم دینی ، وبلاگ ها و فروم های دینی و مذهبی اقدام به انتشار این نرم افزار نموده اند که از آمار دانلود نرم افزار در آنها اطلاع دقیقی در دسترس نیست.
 لذا بر آن شدیم برای سال 1393 شمسی ، ضمن تلاش گسترده و استفاده از نیروهای متخصص و به کارگیری دانش کارشناسان فنی و دینی، تقویمی با محتوای جامع تر ، مفیدتر و با امکانات ویژه در اختیار علاقمندان قرار دهیم.
 همچنین با توجه به تماس ها و پیام های الکترونیکی بسیار زیادی که دریافت کردیم، اوقات شرعی را از 310 شهر کشور به بیش از 1200 شهر کشور افزایش داده و همچنین به دلیل استقبال عزیزان فارسی زبان خارج از کشور، اوقات شرعی بیش از 2500 شهر خارج از کشور را نیز تهیه و به تقویم اضافه نمودیم.
 امکانات این برنامه عبارتند از : تقویم روزانه و ماهانه به همراه رویدادهای ملی و مذهبی ، هر روز شامل محتواهایی در قالب قرآن ، اهل بیت ، حدیث ، احکام ، شهدا ، مشاوره و تربیت ،نمایش اوقات شرعی و یادآوری و پخش اذان ، اعمال عبادی، امکان ثبت یادداشت روزانه ، امکان ثبت یادآوری ، ویترین نرم افزارهای انجمن گفتگوی دینی ، پیامک پاسخگو و تازه های سایت 
از امکانات جدید این برنامه می توان به نمایش خورشید و هلال واقعی ماه در گوشه دسکتاپ، امکان تعویض تم صفحه اصلی، امکان انتخاب سه اذان متفاوت برای صبح، ظهر و مغرب ، بهبود سرعت و عملکرد تقویم، امکان تغییر مکان تقویم در راست یا چپ صفحه ویندوز و ... اشاره کرد.
 امیدواریم با استفاده از این محصول و رضایت داشتن از آن ، ضمن دعای خیر برای همه دست اندرکاران تولید این نرم افزار ، در انتشار رایگان آن بین دوستان و آشنایان خود و در مدارس و دانشگاه ها و ... کوشا باشید.

 




ادامه مطلب ...

نوع مطلب : نرم افزار،اسلامي،
برچسب ها : نرم افزار تقویم شمیم یار 93 پرطرفدار ترین تقویم مذهبی با پوشش اوقات شر،

امتیاز : :: نتیجه : 4 امتیاز توسط 2 نفر مجموع امتیاز : 8
تعداد بازدید مطلب : 4126
دوشنبه 04 فروردین 1393 :: 23:20

تذکره الایات - یادآوری آیات قرآنی Quran Reminder v1.05


این نرم افزار جهت نمایش آیات قرآنی با فاصله زمانی مشخص طراحی شده است . با کمک این برنامه می توان راحت تر آیات دلخواه خود را حفظ نمود . همچنین امکان تعیین موضوع برای آیات وجود دارد بطور مثال کاربری علاقه مند است تا آیات مربوط به احترام به والدین را مشاهده و حفظ نماید که به کمک این برنامه این کار به راحتی انجام می شود.
این نرم افزار برای کاربرانی که زمان زیادی از وقت خود را با کامپیوتر میگذرانند بسیار مفید خواهد بود.

 




ادامه مطلب ...

نوع مطلب : نرم افزار،اسلامي،
برچسب ها : تذکره الایات - یادآوری آیات قرآنی Quran Reminder v1.05، 1- امکان نمایش آیات دلخواه قرآنی با فاصله زمانی مشخص در کنار دسکتاپ 2-،

امتیاز : :: نتیجه : 5 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 8
تعداد بازدید مطلب : 1778
یکشنبه 26 آبان 1392 :: 9:30

 نرم افزار قرآن 125


نرم افزار قرآن 125 را برای دانلود رایگان شما کاربران محترم آماده کرده ايم . این برنامه توسط یکی از هموطنان ایرانی ساخته شده که یک نرم افزار قرآن سبک با قابلیت های متعدد، کاملا رایگان و با حجمی کم می باشد.




ادامه مطلب ...

نوع مطلب : نرم افزار،اسلامي،
برچسب ها : نرم افزار نرم افزار قرآن 125، نرم افزار، قرآن 125،

امتیاز : :: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 3
تعداد بازدید مطلب : 3668
یکشنبه 26 آبان 1392 :: 8:00

نرم افزار قرآنی مالتی مدیای مریم ( نسخه 3.1) مناسب برای حفظ و روان خوانی قرآن کریم


 نرم افزار قرآنی مریم را برای دانلود رایگان شما کاربران محترم آماده کرده ایم. این برنامه توسط یکی از هموطنان ایرانی ساخته شده که نرم افزار آموزش مالتی مدیا قرآن کریم می باشد.
نرم افزار قرآنی مالتی مدیای مریم ( نسخه 3.1) برای کامپیوتر دارای ویژگیهای زیر می باشد:

 

 




ادامه مطلب ...

نوع مطلب : نرم افزار،اسلامي،
برچسب ها : نرم افزار قرآنی مالتی مدیای مریم ( نسخه 3.1) مناسب برای حفظ و روان خوانی قرآن کریم، نرم افزار، قرآنی، مالتی، مدیای، مریم، ( نسخه 3.1)، مناسب، برای، حفظ، و، روان، خوانی، قرآن کریم،

امتیاز : :: نتیجه : 5 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 9
تعداد بازدید مطلب : 2532
شنبه 25 آبان 1392 :: 9:30

الرحمن 3 - نرم افزار جامع قرآن کریم (محصولی از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری)


نرم افزار الرحمن نسخه 3 محصولی از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها که شامل ترتیل کامل قرآن با صدای استاد منشاوی و پرهیزگار و تحقیق کامل قرآن با صدای استاد عبدالباسط، همراه با نمایش متن و ترجمه با امکان قرائت آیات تا 10 بار، متن کامل تفسیر نمونه و المیزان، ترجمه گویای قرآن به زبان انگلیسی همراه با نمایش همزمان ترجمه متن قرآن به 2 زبان فارسی و انگلیسی، برگزاری آزمون تستس در 2 سطح، 41 قطعه تلاوت مجلسی از اساتید مشهور مصری، معجم کامل قرآن کریم همراه با متن کامل کتاب واژه‌های نور با امکان جست‌وجو و چاپ» اشاره کرد.




ادامه مطلب ...

نوع مطلب : نرم افزار،اسلامي،
برچسب ها : الرحمن 3 - نرم افزار جامع قرآن کریم (محصولی از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری)، الرحمن 3، - نرم افزار، جامع، قرآن، کریم، (محصولی از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری)،

امتیاز : :: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 5
تعداد بازدید مطلب : 4486
شنبه 25 آبان 1392 :: 7:00

نرم افزار قرآنی الهادی با قرائت و ترجمه تمام قرآن مجید و امکانات منحصر به فرد


 دانلود نرم افزار قرآنی الهادی (نسخه ۱٫۰٫۱) با قرائت و ترجمه تمام قرآن مجید و امکانات منحصر به فرد را به شما کاربران گرامی توصیه می کنيم.
 نرم افزار قرآنی الهادی توسط یکی از برنامه نویسان جوان کشورمان به مناسبت عید سعید غدیر منتشر شده است.




ادامه مطلب ...

نوع مطلب : نرم افزار،اسلامي،
برچسب ها : نرم افزار قرآنی الهادی با قرائت و ترجمه تمام قرآن مجید و امکانات منحصر به فرد، نرم افزار، قرآنی، الهادی، با، قرائت، و، ترجمه، تمام، قرآن، مجید، و امکانات، منحصر، به فرد،

امتیاز : :: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 4
تعداد بازدید مطلب : 2384
جمعه 24 آبان 1392 :: 10:00

نرم افزار قدرتمند قرآنی ذکر (نسخه جدید) Zekr v1.1.0


نرم افزار بسیار مفید و قدرتمند ذکر نوشته یکی از برنامه نویسان ایرانی با زبان جاوا است که با امکاناتی بسیار جالب از جمله ترجمه کاملا فارسی، قرائت، جستجو و ریشه یابی کلمات و.... قابلیت نصب بروی سیستم عامل لینوکس، ویندوز و مکینتاژ را دارد.
نرم افزار ذکر از برنامه های بسیار قوی و شاید تنها برنامه قرائت، ترجمه و جستجوی قرآنی می باشد که بر روی دنیای مجازی اینترنت بطور رایگان در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.




ادامه مطلب ...

نوع مطلب : نرم افزار،اسلامي،
برچسب ها : نرم افزار بسیار مفید و قدرتمند ذکر نوشته یکی از برنامه نویسان ایرانی با زبان جاوا است که با امکاناتی بسیار جالب از جمله ترجمه کاملا فارسی، قرائت، جستجو و ریشه یابی کلمات و.... قابلیت نصب بروی سیستم عامل لینوکس، ویندوز و مکینتاژ را دارد. نرم افزار ذکر از برنامه های بسیار قوی و شاید تنها برنامه قرائت، ترجمه و جستجوی قرآنی می باشد که بر روی دنیای مجازی اینترنت بطور رایگان در اختیار علاقمندان قرار گرفته است. این برنامه به ۱۹ زبان زنده دنیا ترجمه شده است و دانلود و نصب آن نیز به صورت مجانی است. این نرم افزار قابلیت کار به صورت آنلاین و آفلاین را دارا می باشد. امکانات این نرم افزار بسیار زیاد می باشد بطوری که شما می توانید سایز، رنگ و فونت متن و ترجمه قرآن را انتخاب کنید. همچنین می توانید نوع و ترتیب نمایش آیات را انتخاب کنید و بطور همزمان از چندین ترجمه برای هر آیه استفاده کنید! امکان جستجو سریع در متن عربی و ترجمه فارسی قرآن کریم و ریشه یابی کلمه یکی از بهترین و مفید ترین امکانات این برنامه می باشد.، نرم افزار قدرتمند قرآنی ذکر (نسخه جدید) Zekr v1.1.0،

امتیاز : :: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 4
تعداد بازدید مطلب : 2107
جمعه 24 آبان 1392 :: 9:00

نرم افزار قرآنی الانوار Al-Anvar v0.5.0

الانوار یک نرم افزار کاملا رایگان و متن باز قرآن پژوهی می باشد که استفاده و تکثیر و توزیع آن کاملا رایگان و بلا مانع می باشد. این نرم افزار در حال حاضر سه زبانه‌(فارسی ،عربی و انگلیسی) بوده و در تمامی سیستم عاملهای معروف دنیا(ویندوز و لینوکس و مک) قابل اجراست و سعی شده کار با آن ساده و کاربرپسند باشد. در این نرم افزار امکانات زیادی وجود دارد که تلاوت کنندگان قرآن را در امر پژوهش و تحقیق و تعمق در قرآن یاری میدهد.




ادامه مطلب ...

نوع مطلب : نرم افزار،اسلامي،
برچسب ها : نرم افزار قرآنی الانوار Al-Anvar v0.5.0، نرم افزار، قرآنی، الانوار، Al-Anvar v0.5.0،

امتیاز : :: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 3
تعداد بازدید مطلب : 2503
جمعه 24 آبان 1392 :: 8:30

نرم افزار به سوی نور ٤


بسم الله الرحمن الرحیم


با توکل به خداوند متعال و عنایات حضرت ولی عصر ( عجل الله تعالی فرجه الشریف ) و در خجسته ایام سی وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، نسخه ٤ نرم افزار به سوی نور با افزودن امکانات جدید جهت استفاده مشتاقان و علاقمندان عرضه می گردد.


دانلود نرم افزار به سوی نور 4
ویژگی های کلی نرم افزار :
- متن کامل دوره ٢٢ جلدی صحیفه نور
- صوت سخنان حضرت امام خمینی(ره) در بیش از ٨٠٠ فایل سخنرانی(نسخه DVD)
- متن سخنان مقام معظم رهبری از سال ٦٨ تا ٩١/١١/١٩
- امکان جستجوی ساده و ترکیبی داخل متن
- انتخاب محدوده جستجو بر اساس تاریخ
- قابلیت نصب نرم افزار بر روی انواع ویندوزها
- صفحه بندی بر اساس صفحات کتب ٢٢ جلدی صحیفه نور

 




ادامه مطلب ...

نوع مطلب : نرم افزار،اسلامي،
برچسب ها : نرم افزار به سوی نور ٤، نرم افزار، به سوی، نور، ٤، بیانات مقام معظم رهبری از طریق سایت راه امام، متن کامل دوره ٢٢ جلدی صحیفه نور - صوت سخنان حضرت امام خمینی(ره) در بیش از ٨٠٠ فایل سخنرانی(نسخه DVD)، متن، کامل، دوره، ٢٢، جلدی، صحیفه، - صوت، سخنان، حضرت، امام، خمینی(ره) در بیش از ٨٠٠ فایل، سخنرانی(نسخه DVD)،

امتیاز : :: نتیجه : 5 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 5
تعداد بازدید مطلب : 4639
جمعه 24 آبان 1392 :: 8:00


نظرسنجی
از چه طریقی با موسسه قرآنی محدثة النبی آشنا شده اید؟


آمار سایت
  • کل مطالب ارسالی : 160
  • کل نظرات ارسالی : 35
  • تعداد کل کاربران : 16
  • بازدید امروز : 132
  • بازدید دیروز : 6,553
  • بازدید هفته : 6,940
  • بازدید این ماه : 132
  • بازدید سال : 72,576
  • بازدید کل : 1,176,204
منتظر نظرات و پیشنهادات سازنده شما سروران هستیم
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
کلیه حقوق این سایت برای موسسه قرآنی محدثه النبی مراغه محفوظ است