محدثه النبی محدثه النبی محدثه النبی محدثه النبی محدثه النبی محدثه النبی محدثه النبی محدثه النبی
ورود کاربران
رمز عبو را فراموش کرده ام
موتور جستجوي سايت
Google

جستجو در سايت

قابلیت ها: امکان جستجو در متن قرآن. امکان دسترسی سریع به سوره ، آیه ، جزء و صفحه دلخواه. قابلیت قرائت همزمان قرآن با 29 صوت بسیار زیبا از 25 قاری بین المللی و همچنین ترجمه‌های گویای فارسی و انگلیسی امکان انتخاب 101 ترجمه قرآن از 41 زبان زنده دنیا. مشاهده ترجمه قرآن، تنها با قرار گرفتن مکان نما بر روی آیه مورد نظر. امکان انتخاب تعداد تکرار آیه ، سوره ، صفحه و جزء جهت حفظ قرآن. امکان افزودن قاری (به عنوان مثال جهت شنیدن ترجمه گویای فارسی ، انگلیسی و یا هر دو بعد از قرائت هر آیه) و بسیاری امکانات دیگر.

برای شنیدن صوت قرآن از نصب و فعال بودن فلش پلیر در مرورگر خود اطمینان حاصل نمایید




نوع مطلب : نرم افزار،قرآنی،
برچسب ها : quran، goran، قرآن، قرآن آنلاین، ترجمه قرآن، صوت قرآن، قرآئت قرآن،

امتیاز : :: نتیجه : 4 امتیاز توسط 6 نفر مجموع امتیاز : 28
تعداد بازدید مطلب : 1618
سه شنبه 30 آذر 1395 :: 13:30

با سلام خدمت کاربران محترم سایت

بنابه درخواست یکی از کاربران کتاب الکترونیکی  مثل های آموزنده قرآن  تهیه  و در سایت قرار  گرفت

با تشکر از صبر و بردباری شما سروران

رمز فایل:

mohaddesehnabi.ir




نوع مطلب : نرم افزار،قرآنی،
برچسب ها : مثل های، آموزنده، قرآن، مثل های آموزنده قرآن، آیة الله جعفر سبحانی، جعفر سبحانی، پنجاه و هفت مثل قرآنیمثل های، آموزنده، قرآن، مثل های آموزنده قرآن، آیة الله جعفر سبحانی، جعفر سبحانی، پنجاه و هفت مثل قرآنی،

امتیاز : :: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 8
تعداد بازدید مطلب : 2050
یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 :: 11:52

خوشبختانه روند گسترش علوم فناوری اطلاعات و رایانه ای به شکلی بوده است که تاکنون شاهد تولیدو عرضه نرم افزار های قرآنی تخصصی  زیادی با طیف امکانات گسترده بوده ایم ، ولیکن در این عرصه شاهد نرم افزار های کمی با رویکرد استفاده غیر تخصصی تولید شده است، از این رو تصمیم گرفتیم تا نرم افزارقرآنی ساده با کاربری آسان و کم حجم و کاربر پسند و قابل استفاده برای عموم قرآن دوستان تهیه کنیم

با تشکر از پرتال قرآنی انهار
پایگاه اطلاع رسانی دفتر  حضرت استاد حسین انصاریان
و برادران شرکت صافات که از طرح گرافیکی شان در طراحی این مجموعه استفاده گردید
و  مسئولین محترم و دوستان عزیز انجمن های پرتال اینترنتی راسخون

 

دانلود

 




ادامه مطلب ...

نوع مطلب : نرم افزار،قرآنی،
برچسب ها : نرم افزار قرآنی سراج 3،

امتیاز : :: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 5
تعداد بازدید مطلب : 2076
سه شنبه 14 مهر 1394 :: 13:25

Quran 3D

تاثیر سخنان شایسته ی خداوند بر زندگی ما مسلمانان امری غیر قابل انکار می باشد. انسان های بسیاری از این نکته غافلند و بهانه های بنی اسرائیلی برای نخواندن قرآن و کلام وحی می آورند. شاید یکی از آن بهانه ها مشغله ی کاری و نشستن پشت دستگاه رایانه باشد، ولی این نکته را بنده به شما عزیزان متذکر می شوم که در دنیای الکترونیک هرگز جای مذهب خالی نمی شود و روز به روز در اینترنت و رایانه اسلام برای علاقه مندان محیای ارائه ی کلام خدا می باشد.
به معرفی برنامه ی متفاوت و بی نظیر در مورد قرآن کریم می پردازیم.
برنامه ای که این بار برای شما عزیزان محیای دانلود کردیم قرآن سه بعدی می باشد. قرآنی که با موس ورق می خورد، تغییر زاویه می دهد و جابه جا می شود. با استفاده از این برنامه که کاری از یک عرب زبان است با خط زیبای عثمان طه شما را قادر به خواند قرآن در رایانه خود به صورت کاملا سه بعدی می کند.
توجه: این برنامه در دلیل گرافیک بالای آن نیاز به گرافیک حداقل ۶۴ به بالا و نصب بودن برنامه ی directx می باشد.




نوع مطلب : نرم افزار،قرآنی،
برچسب ها : Quran 3D،

امتیاز : :: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 21
تعداد بازدید مطلب : 1453
جمعه 01 آذر 1392 :: 8:23

نرم افزار قرآنی ترتیل نسخه 1 براي كامپيوتر

 بنا به درخواست كاربران برنامه كم حجم  و تصويري كل قرآن كريم با ترجمه فارسي و گويا ارائه  شده است.
 از امکانات این نرم افزار می توان به حجم کم، قابلیت دانلود فایل صوتی قاری مربوطه، قابلیت نمایش متن و ترجمه روبروی هم، فهرست سوره ها، قابلیت نصب قاری جدید، چاپ سوره یا ترجمه و پشتیبان گیری از فایل های صوتی دانلود شده اشاره نمود.

 




نوع مطلب : نرم افزار،قرآنی،
برچسب ها : نرم افزار قرآنی ترتیل نسخه 1براي كامپيوتر،

امتیاز : :: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 15
تعداد بازدید مطلب : 2165
پنجشنبه 30 آبان 1392 :: 10:17

برنامه آيه امروز پارس قرآن

امروز برای كاربران عزیز نرم افزار اسلامی آیه امروز را مهیا کرده اییم.این نرم افزار محصول شرکت پارس قرآن است و بطور تصادفی آیاتی از قرآن را در قسمت چپ  taskbar  به صورت فارسی نمایش می دهد.
مشخصات برنامه:
  - نمايش آيات تصادفي از قرآن مجيد
  - قابليت تنظيم براي نمايش زمانبندي شده آيات قرآن
  - قابليت خواندن دنباله آيه مورد نظر با وصل شدن به وبسايت پارس قرآن
توجه: براي اجراي اين برنامه, NET Framework. بايد در رايانه شما نصب شده باشد. در صورت موجود نبودن, برنامه از شما خواهد خواست که اول NET Framework. را نصب کنيد. این برنامه را از اینجا دانلود نمایید.(پسورد فایل: www.downloadha.com)




نوع مطلب : نرم افزار،قرآنی،
برچسب ها : برنامه آيه امروز پارس قرآن،

امتیاز : :: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 16
تعداد بازدید مطلب : 2841
پنجشنبه 30 آبان 1392 :: 8:05

نرم افزار پیشرفته و کامل قرآنی المبین ۳٫۲٫۵


نرم افزار قرآنی المبین 3.2.5  یکی از کاملترین برنامه های قرآنی است که به صورت رایگان در اختیار همه قرار گرفته است.نرم افزار آزمایشی المبین سومین محصول سایت قرآنی المبین می باشد که نسبت به نسخه های پیشین تغییرات چشمگیری داشته که علاوه بر ویژگی هایی مانند متن کامل قرآن مجید بهمراه ترجمه شیوا به قلم آیت الله مکارم شیرازی امکانات بی نظیری مانند امکان جستجوی در متون و فهرست، ویژگی های متمایزی نسبت به سایر نرم افزار های مشابه داشته که از آن جمله می توان به امکان اضافه نمودن کتاب و نیز امکان ساخت کتاب توسط کاربران و ارسال به سایت سازنده، اشاره نمود. پس اگر شما تابحال قصد داشته اید برای فرهنگ سازی و انتشار معارف اسلامی قدمی بردارید و برایتان مقدور نشده در این نسخه این امکان را برای همگان فراهم شده است .هرکس با کم ترین هزینه و وقت می تواند کتاب های مختلف مذهبی را بصورت دیتابیس قابل استفاده در برنامه المبین تبدیل نماید و بعد بصورت عمومی در دسترس همگان قرار دهد. و در یک کلام نرم افزاری جامع و در عین حال پویا می باشد. نرم افزار قرآنی المبین یکی از کاملترین برنامه های قرآنی است که به صورت رایگان در اختیار همه قرار گرفته است. در این برنامه کل متن قرآن به همراه ترجمه آن را خواهید داشت، همچنین می توانید به فهرست موضوعی قرآن دسترسی داشته باشید، کل نهج البلاغه به همراه ترجمه فارسی آن در نرم افزار گنجانده شده است ونیزمی توانید در متن عربی و فارسی قرآن و نهج البلاغه جستجو کنید. محیط برنامه خیلی خوب و بی نقص طراحی شده است و می توانید به راحتی با آن کار کنید. این محصول نسخه ۳٫۲٫۵ المبین می باشد که با تغییرات عمده نرم افزاری و گرافیکی بصورت آزمایشی عرضه شده است.




ادامه مطلب ...

نوع مطلب : نرم افزار،قرآنی،
برچسب ها : نرم افزار پیشرفته و کامل قرآنی المبین ۳٫۲٫۵، امکان حذف نمودن کتاب هاي نصب شده امکان اضافه نمودن ترجمه هاي مختلف قرآن امکان به روز رسانی و مشاهد اخرین کتابهای بارگذاری شده در سایت صحفه اي مجزا براي تفسير(اگر کتاب تفسيري در برنامه نصب شود علاوه بر نمايش آن در کتابخانه در صفحه مخصوص تفسير در ذيل هر آيه قرآن تفسير مطابق آن نمايش داده خواهدشد) بهینه سازی جستجو (-امکان تنظيم محيط جستجو-جستجوي چند کلمه اي-جستجوی مستقیم در متون اعراب دار ) قابلیت هایی که نسخه پیشین بوده و در این نسخه هم موجود است عبارتند از : قابلیت اضافه نمودن کتاب و ترجمه قرآن به نرم افزار فهرست موضوعی آیات قرآن کریم قابلیت ساخت کتاب و عرضه آن به دیگر کاربران،

امتیاز : :: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 18
تعداد بازدید مطلب : 3411
چهارشنبه 29 آبان 1392 :: 9:00

قرآن کریم تحت ویندوز به همراه صوت و ترجمه و تفسیر نمونه آیات

 بنا به نیاز کاربران نرم افزار قرآنی نمونه منتشر شده از سایت پر بار و پر محتوا مرجع عالیقدر جهان تشیع  آیة الله العظمی مکارم شیرازی ارائه کرده ايم.این نرم افزار به کاربران این امکان را می دهد که متن، ترجمه، تفسیر و تمام امکاناتی را که در بخش قرآن کریم پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیة الله العظمی مکارم شیرازی مشاهده میکنند، بدون نیاز به ارتباط با اینترنت در رایانه خود داشته باشند

 




ادامه مطلب ...

نوع مطلب : نرم افزار،قرآنی،
برچسب ها : قرآن کریم تحت ویندوز به همراه صوت و ترجمه و تفسیر نمونه آیات،

امتیاز : :: نتیجه : 5 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 21
تعداد بازدید مطلب : 2541
چهارشنبه 29 آبان 1392 :: 7:44

نرم افزار قرآن اورانوس همراه لغت نامه انگلیسی به فارسی و فالنامه حافظ


شرکت اورانوس در اقدامی جدید در سال 89 نرم افزار قرآن اورانوس را تولید کرده و به صورت رایگان روانه بازار نمود.
 ویژگیهای این نرم افزار عبارتند از:




ادامه مطلب ...

نوع مطلب : نرم افزار،قرآنی،
برچسب ها : نرم افزار قرآن اورانوس همراه لغت نامه انگلیسی به فارسی و فالنامه حافظ، -این برنامه با ذکر صلوات رایگان می باشد - متن کامل قرآن کریم - دارای 3 ترجمه فارسی کامل قرآن کریم از استاتید بزرگ - ترتیل کل قرآن کریم با صدای استاد عبدالباسط(در نسخه کامل نه اینتر نتی) - تنظیم فونت و رنگ متن عربی قرآن کریم - تنظیم فونت و رنگ ترجمه فارسی قرآن کریم - امکان تنظیم رنگ پشت زمینه به صورت دلخواه - جستجوی بسیار قدرتمند از متن عربی قرآن کریم - دارای 14 ادعیه مختلف شامل دعای توسل ، دعای ندبه و ... - فالنامه حافظ - دارای صد ها نکات خواندنی جذاب و مفید و زندگی نامه بزرگان از قبیل بیل گیتس و ... - لغت نامه انگلیسی به فارسی و بالعکس با بیش از 50000 لغت - نوار ابزار بسیار زیبا شامل ساعت ، تاریخ و ... - نمایش اوقات شرعی با امکان تنظیم دلخواه به افق هر استان - امکان پخش بیش از 6 نوع اذان با صدای قاریان مشهور(در نسخه کامل نه اینتر نتی) - نمایش مناسبت های روزانه،

امتیاز : :: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 15
تعداد بازدید مطلب : 2437
چهارشنبه 29 آبان 1392 :: 6:55

آموزش هوشمند قرائت قرآن با نرم افزار قرآنی سروش ایمان

امروز و برای اولین بار یک نرم افزار آزمایشی و بدون کرک !! را برای شما کاربران محترم  آماده کرده اییم.نرم افزار قرآنی سروش ایمان اولین و تنها نرم افزار آموزش هوشمند قرائت قرآن در جهان اسلام است.
مدتی است که یک نرم افزار قرآنی جدید به بازار عرضه شده است. این نرم افزار به صورت هوشمند قرائت شما را ضبط کرده و تجزیه و تحلیل می کند و اشکالات آن را به شما می گوید و به شما امتیاز می دهد تا بتوانید بر اساس امتیاز داده شده اشکالات خود را برطرف کرده و قرائت خود را بهبود ببخشید تا صحت آن افزایش پیدا کند.




ادامه مطلب ...

نوع مطلب : نرم افزار،قرآنی،
برچسب ها : آموزش هوشمند قرائت قرآن با نرم افزار قرآنی سروش ایمان، 1- اولین خود آموز دو طرفه تصحیح قرائت قرآن کریم 2- امتیاز دهی هوشمند به قرائت کاربر 3- قرائت کامل قرآن کریم با صدا،

امتیاز : :: نتیجه : 5 امتیاز توسط 2 نفر مجموع امتیاز : 19
تعداد بازدید مطلب : 4981
سه شنبه 28 آبان 1392 :: 9:32

نرم افزار قرآنی بشارت نسخه 2٫0 Besharat Quran


علیرغم وجود نرم افزارهای تخصصی متعدد قرآنی، نرم افزاری با رویکرد استفاده غیر تخصصی تولید نشده است نرم افزار قرآنی پرنیان جهت توسعه فرهنگ قرآنی با کاربری بسیار ساده و امکان استفاده همگانی توسط شرکت پرنیان پردازش پارس تهیه گردیده است. با توجه به این رویکرد، بخش مربوط به کاربری عمومی با مد نظر قرار دادن مواردی نظیر محیط گرافیکی زیبا ، انتخاب تم نرم افزار توسط کاربر ، تنظیم اندازه دستخط به میزان دلخواه، خط بردن و صفحه زدن خودکار و نگه داشتن سرخط در اجرای بعدی و ... برجسته گردیده است.




ادامه مطلب ...

نوع مطلب : نرم افزار،قرآنی،
برچسب ها : علیرغم وجود نرم افزارهای تخصصی متعدد قرآنی، نرم افزاری با رویکرد استفا، کاربری ساده - نصب آسان - اجرای نرم افزار بدون نیاز به سی دی - امکان گو، نرم افزار قرآنی بشارت نسخه 2٫0 Besharat Quran،

امتیاز : :: نتیجه : 3 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 3
تعداد بازدید مطلب : 2506
دوشنبه 27 آبان 1392 :: 7:00

دانلود رایگان کتاب الکترونیکی قرآن مجید

مشخصات برنامه:

  - نمایش متن تمامی سوره های قرآن
  - قرآن به سه زبان فارسی, عربی و انگلیسی
  - قابلیت چاپ کردن سوره ها
  - امکان جستجوی قرآن با وصل شدن به وبسایت پارس قرآن

Win XP             Win7




نوع مطلب : نرم افزار،قرآنی،
برچسب ها :

امتیاز : :: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 2
تعداد بازدید مطلب : 1070
دوشنبه 09 مرداد 1391 :: 22:52


نظرسنجی
از چه طریقی با موسسه قرآنی محدثة النبی آشنا شده اید؟


آمار سایت
  • کل مطالب ارسالی : 160
  • کل نظرات ارسالی : 35
  • تعداد کل کاربران : 16
  • بازدید امروز : 224
  • بازدید دیروز : 6,553
  • بازدید هفته : 7,032
  • بازدید این ماه : 224
  • بازدید سال : 72,668
  • بازدید کل : 1,176,296
منتظر نظرات و پیشنهادات سازنده شما سروران هستیم
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
کلیه حقوق این سایت برای موسسه قرآنی محدثه النبی مراغه محفوظ است